Vogue Editors’ New Year’s Resolutions: What to Wear to Jewelry-Making Class

در اوایل این هفته، من برای کار شناختم و دانستم که من بعد از آن شب در Bushwick، Brooklyn یک کلاس لحیم کاری سه ساعته داشتم و دقیقا صفر فکر کردم به لباس من. من یک ژاکت بالن آستین، یک جفت شلوار جین بلند، پشته منظم دستبند، سه حلقه و حلقه های طلا Mateo قرار داده ام، لباس من، اساسا. حدود یک ساعت به کلاس، متوجه شدم که نگاه من به پیش نمی رود: آستین های من به طور خطرناکی در نزدیکی شعله آبی مشعل من قرار دارند؛ شلوار جین خیلی ضعیف بود و چکمه های مورد علاقه من به سرعت دارای پوشش نازک از گرد و غبار، شار و نقره بود.

بیایید آن را اشتباه تازه کار کنیم. من بیشتر وقت خود را در پشت رایانه در اداره مرکز تجارت جهانی جیغ و تمیزم صرف می کنم، بنابراین دست های من کثیف نیست، روزانه رخ می دهد. من می توانم لباس های سرسام آور ابریشمی، کفش های مخملی و جواهرات بیانیه بدون فکر کردن درباره آن بپوشم. اما مانند بسیاری از سردبیران وگو، در سال 2018 با چندین قطعنامه شروع کردم: برای طبخ بیشتر؛ صرف پول کمتر مثبت فکر کن و یکی که در واقع چوب – برای سعی کنید یک خروجی خلاق جدید. خواهر من و من همیشه طلا و جواهر را دوست داشتیم، به طوری که در مورد هوی و هوس، ورق نقره ای را در Koreatown خریدیم و برای کلاس لحیم کاری مقدماتی ثبت نام کردیم. من بخشی از جواهرات دستبند طلا دائمی الهام شد که طراح هانا کییف سال گذشته به مچ دستم زده بود؛ من می خواستم بدانم چطور این کار را انجام دادم، و همچنین چگونگی ایجاد جواهرات مجسمه های من، گوشواره های متناقض و زنجیرهای ظریف. چند اصل در کلاس اولم آموختم- چگونگی پیوستن به نقره و مس؛ درجه حرارت که در آن جوش مختلف “جریان”؛ چگونه از یک مشعل پروپان استفاده کنم – اما قبل از نصب یک میز کار در آپارتمان من باید کلاس های بیشتری را ببرم. من چند طراح جواهرات راجع به آنچه در استودیو می پوشند مشورت کردم تا بتوانم اکنون برنامه ریزی کنم.

پریس گوردون می گوید: “ساخت طلا و جواهر برای لباس های زیبا خوب نیست”، که بر اساس لوئیس Beaufille در تورنتو با خواهرش Chloe طراحی می کند؛ پریس بر متالورژی و سخت افزار متمرکز است. “شما در تمام طول روز با گرد و غبار در همه جا شستشو و پرداخت می کنید، بنابراین من می خواهم پوشیدن لباس هایی را که می پوشید، اگر نقاشی می کنید و یا خانه های بازسازی را انجام می دهید. من شلوار استودیو دارم که من با تی شرت یا جوراب شلواری پوشیدم و یک لایه ی فلانل یا کت و شلوار را روی میز قرار دادم. اخیرا من Vans یا Adidas Gazelles را پوشانده ام، اما من اولین جفت چکمه های Frye Studio را دارم. چیزی که من هرگز برای ساخت جواهرات نمی پوشانم جواهرات است، زیرا شما با دست و ماشین آلات خود کار می کنید. من همچنین قطعات را امتحان می کنم چون من آنها را می سازم، بنابراین جواهرات دیگر می توانند از درک درستی از آنچه که من در حال توسعه هستند دور کنند. ”

جس هانا، طراح جی. هانا، که در طرف مقابل کشور در لس آنجلس زندگی می کند، نیز راحت است. او می گوید: “زمانی که من کار می کنم، من به دنبال آرامش، قابل تحسین هستم.” “در استودیو، من چیزی را انتخاب می کنم که خیلی تنگ نیست، بنابراین می توانم بنشینم و طراحی و یا پاسخ به ایمیل، اما به نظر می رسد به اندازه کافی شیک به پایان می رسد به یک جلسه یا انجام می دهد در مرکز شهر. بلوز ابریشمی و گردنبند طلا می تواند هر چیزی را قابل تحسین قرار دهد. من نیز مذهبی پوشیدن این شلوار جین الاستیک 13 Bonaparte بود. این خط مردانه دوست است و اخیرا چند قطعه برای زنان اضافه کرده است. من هنوز تصميم نگرفته ام که ناز و عصباني هستم که هميشه و من هميشه لباس هاي مشابه را پوشانده ايم. ”

من پیش از بازگشت به بروکلین برای کلاس بعدی به مشاوره زنان می اندیشم، اما یک چیزی که اضافه می کنم، یک سر بند سیاه و یا روسری است. نگه داشتن موهای شما از چشمان شما – و دور از شعله! – بسیار مهم است، به علاوه من به فرازوئیس هاردی در دهه 60 بیدار از یک روسری سر زیر دندان تسمه ای پیچیده است. اگر در کلاس جواهرات (یا سرامیک، نقاشی، یا هر نوع هنر نیمه کثیفی دیگر) استفاده می کنید، لباس های شیک و در عین حال عملی خود را در نمایش اسلاید بالا می بینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *